قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ اجرای نشریه دیواری توسط اعضای مرکز یکی از فعالیت‌های مشارکتی است که اعضا در رده‌های سنی مختلف پس از مطالعه بر اساس محتوای کتاب‌هایی که مطالعه کرده‌اند، انجام می‌دهند و این امر به آن‌ها در زمینه بهره‌مندی از آموخته‌های خود کمک شایانی می‌کند.

ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در اولویت فعالیت‌های مراکز کانون استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری عنوان کزد: ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در اولویت فعالیت‌های مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان این استان از جمله مرکز فرهنگی و هنری شماره یک شهرکرد قرار دارد.  

فرزاد رحیمی  عنوان کرد: افزا‌یش سرانه مطالعه کتاب از اهداف اساسی اولویت بخشیدن به فعالیت‌های مرتبط با کتاب‌خوانی در کانون است.

وی بیان داشت: مرکز شماره یک شهرکرد از سال 91 طرح توسعه کتاب و کتاب‌خوانی را در این مرکز به مرحله اجرا درآورد که یکی از اقدامات مهم و ماندگار در راستای توسعه پایدار محسوب می‌شود.

رحیمی با تأکید بر لزوم مشارکت اعضای کانون پرورش فکری در فعالیت‌های مختلف تصریح کرد: اجرای نشریه دیواری توسط اعضای مرکز یکی از فعالیت‌های مشارکتی است که اعضا در رده‌های سنی مختلف پس از مطالعه بر اساس محتوای کتاب‌هایی که مطالعه کرده‌اند، انجام می‌دهند و این امر به آن‌ها در زمینه بهره‌مندی از آموخته‌های خود کمک شایانی می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بازدید از کتابخانه‌های عمومی به ویژه کتابخانه مولوی شهرکرد در راستای آشنایی با بخش‌های مختلف کتابخانه و نحوه استفاده از این بخش‌ها از جمله فعالیت‌های این مرکز بوده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.